Listor när man har tråkigt

Lista 1

PERSONLIGT
vad heter du:
Anna
vart bor du: Sthlm
hur lång är du: 162
ögonfärg: bruna
hårfärg: svart

SENASTE PERSON SOM
du sov i samma säng som:
 Antonio
du pratade med: Isabel
du gick på bio med: min man
du gick på stan med: min man och ungarna
som såg dig gråta: min man
skällde på dig: min man :P hahhaa

HAR DU NÅGONSIN
sagt jag älskar dig och menat det
: ja
bråkat med ditt husdjur: nej
drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: nej

Är du ensam nu: ja här i rummet men min man och ungarna är ju hemma 
vill du gifta dig: Är gift
vill du ha barn: har två, vill ha tre till :D om 5-6 år

EXTRA STUFF
vem är din bästa vän:
M och A
vilka kläder sover du i: pyjamas
vart vill du gifta dig: kyrka så klart
vem hatar du verkligen: haha ska nog inte skrivas här
kör du bil: nej
har du ett jobb: nej är mamma ledig
gillar du att ha folk omkring dig: ja
är du ett hälsofreak: nej
har du någon tatuering: Ja och två till ska det bli
har du någon piercing: nej men har haft i tungan, ögonbrynet, läppen och naveln.

DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU
gråtit:
ja
köpt någonting: nej
varit sjuk: är lite sjuk
sjungit: Ja
sagt jag älskar dig: ja
träffat någon ny: nej
saknat någon: Lima
kramat någon: ja
kysst någon: ja


VILKEN
tidning läser du:
 Vi föräldrar :P 
buss åker du oftast: åker inte buss.
frisyr har du: etapp
dag fyller du år: 5 juni

film du såg: Blodd in blodd out :D
sak du stal: Antonios sista glass, haha
mat du åt: kebab
gången du åt en 7-eleven korv: ingen anning

Tio första:
Första bästa kompis: ?
Första bil: har ingen
Första killen: C
Första husdjur: Sally, hamster
Första semester:  Italien, när jag var 1år
Första jobb: ?
Första köpta skiva: ingen anning
Första riktiga kärlek: Min man
Första piercing: tungan, var 16 och min kompis Maya följde med som medbrottsling :P haha
Första konsert: Backstreet Boys

sista:
Sista alkoholdrycken:
oj vet inte var flera år sedan jag drack sånt skit
Sista bilfärd: förra veckan
Sista ringda telefonsamtal: till mamma
Sista bubbelbadet: ?
Sista spelade cd: Blandat
Sista kyss: Idag

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar: nej
Blivit arresterad?: nej inte direkt
Blivit kär vid första ögonkastet?: nej
Fått ditt hjärta krossat?: ja
Sagt att du älskar någon utan att mena det?: nej
Haft ett one night stand?: nej
Busringt till nån?: hahah när jag var mindre

Sex saker du gjort idag:
1.sovit
2.dansat med Antonio
3. sjungit
4.  läst bok
5.  lekt med leksaks garaget
6. tittat på tv

Tre val:
Svart eller vit?:
svart
Sommar eller vinter?: sommar
Choklad eller chips?: choklad

Lista 2

Vilken svordom använder du mest?
-jävla skit

Äger du en iPod?
- nej inte längre, råkade tvätta den i tvättmaskinen

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
halv 8 när A ska till dagis

Hur många resväskor äger du?
-ingen, haha

Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden?
- ta bilden, helt klart!.

Vilken var den senaste filmen du såg på bio?
-Saw 6

Har någon av dina vänner barn?
- En, hon har dock två

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
- kläder :D

Har någon någonsin kallat dig lat?
- haha aa

Vilken cd ligger i din cd-spelare just nu?
- ingen

Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk?
- chokladmjölk.

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
- nej

Använder du huvtröjor?
- aa

Kan du vissla?
- japp

Har du någonsin deltagit i en demonstration?
- Nej

Vem var den senaste som ringde dig?
- Mamma

Tror du folk pratar bakom ryggen på dig?
- en del aa

Tittade du på tecknat när du var liten?
- ja gör det fortfarande

Hur många syskon har du?
- oj beror på hur man räknar har 5 eller 6 biologiska syskon och sen min syster ia men hon är ju min syster även om hon inte är biologisk syster, Hon är världens bästa syster :D

Vilken film kan du alla replikerna till?
- hehe, Alladin och Blodd in blood out :P

Äger du några band-t-shirts?
- nej inte längte

När flög du senast?
- 2007 till Barcelona

Hur många stolar står runt ditt köksbord?
- 4 + två barnstolar

Läser du för skojs skull?
- Nej här hemma tvignas man till att läsa :P

Pratar du några andra språk?
- engelska och lite spanska

Diskar du din egen disk?
- vi har något som kallas diskmaskin.

Har du gråtit offentligt?
- ja.

Har du en stationär dator eller en laptop?
- min man har en sån här stor klump och jag har en laptop

Försöker du alltid lära dig nya saker?
- ja

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
- på alla :P

Kan du kasta macka?
- haha ibland

Skulle du någonsin kunna tänka dig att dejta någon med mycket tatueringar?
- inte dejta när man är gift!

har du en blogg?
- ja

Vilken är din favoritfrukt?
- Vatten melon och blodapelsin!!!

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
- nej

Hur gammal blir du din nästa födelsedag?
- 21 :S

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Ja när det gäller andra :P

Vem var den senaste personen som gjorde dig arg?
- Min man

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
- vet inte, mamma tyckte väl att Anna var så vackert och passade på världens vackraste barn :D hahha

Gillar du senap?
- Ja

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
- Aldrig!!

Sover du på sida, mage eller rygg?
- magen

Har du någonsin köpt något från ebay?
- nej

Tycker du om att krama folk?
- Beror väl på vem personen är

Skulle du säga att du är trendig?
- nej

Äger du en digitalkamera?
-Ja!

Om någon som du inte var intresserad av bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera?
- skulle säga tyvärr jag är gift

Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta?
- ?

Tycker du att du är attraktiv?
- nej inte med alla bebis kilona kvar

Vad är du allergisk mot?
- Kiwi och något slags pencillin

Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
- nej, varför skulle man ha det?

Vad skulle dina barn heta, pojke & flicka?
- Ja dom heter ju Antonio och Isabel.
Skulle det bli flera skulle dom nog få heta
Emilio och Vanessa.

vad har du på dig?
-Svarta natt byxor och en svart tröja

Vad var den senaste låten du lyssnade på?
- Pachanga - uuuole!!!!


Det var en rolig lista va :P

SENASTE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0