Kollar runt

Kolla lite på internet efter en klänning till min födelsedag och Isabels dop.
Det finns en dålig sak med att amma, man får jäkligt stora bröst.
Enligt nelly.com så kan jag inte ha någon av deras klänningar för brösten är förstora inte sna x-l passar.
Men i midjan passar small.
Kanske inte så bra att köpa en klänning på internet, nog bättre att kunna prova innan man köper.
Snygga skor måste jag ju ha också, haha
Jag som igår tyckte det var jätte långt kvar men det är ju bara fyra månader.
Herre gud, måste gå ner alla mina kilon tillsdes :D

När ska man bjuda in folK?
Kommer inte göra några inbjudningskort, det är ju enklare att bjuda när man träffas eller på telefon.
Mamma kommer hit imorgon då får jag prata med henne om det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0