Så jätte trött

Har sovit fyra timmar i natt, doktorn sa att Isabel skulle äta pytte lite en gång i halvtimmen.
Tillsist somnade jag ochhon vakande och då ammade jag henne, innan fick hon mat i en spruta.
Kvart över 8 vaknade jag, PANIK som vanligt, vi skulle vara i Farsta kvart över 9 och träffa en läkare.
Det blev ju inte bättre när min man inte orkade gå upp, så jag fick skrika åt honom.
Kvart över 9 var vi i farsta, men jag visste inte vart stället låg så när vi väl hittade var kl halv 10, doktorn hade 10 min kvar åt oss.
Han kunde inte ta stick tester på Antonio så det var helt onödigt att vi ens åkte dit.
Efter det gick vi runt lite i centrum och handlade några små saker.
Nu är vi hemma och ungarna sover och jag och min man ska också vila.
Mamma kommer hit på middag ikväll, så jag måste fixa till lite i köket innan.

Hej så länge :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0