onsdag 24 februari

Jag och Isabel sov till kl 2 då ringe mamma och sa att hon var på väg, vi gick iväg och hämtade Antonio på dagis Lima fick också följa med.
Det var ganska skönt ute mycket sol i alla fall.
Vi har precis ätit middag och mamma skulle åka iväg och hämta babysittern.
När mamma kommer tillbaka ska vi fika lite innan hon ska gå igen.

Här kommer lite bilder.

Isabel, tror inte jag laggt upp någon bild på henne innan.
Här är hon, min söta lilla prinsessa.


Tältet som vi köpte till Antonio


Antonio

Min älskling, ungarnas papi.


Vem tror ni fick det rosa och vem fick det blåa :P




Kommentarer
Postat av: Teresa /TUMADRE

Fint namn på liten kille! :-) Min son heter också Antonio.

2010-02-24 @ 21:42:21
URL: http://tumadre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0