jobbig dag

uch uch uch, Antonio har fått tillbaka sin feber, så han är hemma idag.
Isabel hostar så att hon gråter, vi ringde till vårdcentralen dom sa att vi skulle fringa till barnmottagningen i farsta.
Så klart hade dom inga lediga tider på flera veckor.
Alltså måste vi antagligen åka in till akuten igen, inte kul!
Vi försöker skaffa barnvakt, mamma kunde inte hon är sjuk.
Ungarnsa farmor hade så klart viktigare saker att göra och hon vill inte bli smittat, suprise, nej!
Antagligen får jag åka själv, vilket jag absolut inte vill eftersom att efter alla turer till sjukhuset mår jag riktigt dåligt att att bara tänka på sös.

En bra sak iallafall är att vi har nu bokat kyrkan för Isabels dop. 
Det blir på min födelsedag som jag ville :D
Måste skriva en inbjudningslista, några plus och några minus :D

Kommentarer
Postat av: Pety & Isabel

Fin familj :)

min dotter heter oxå Isabel, född 090917 :D

2010-02-01 @ 21:51:33
URL: http://petisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0