Jätte trevlig dag

Hej kvart i nio kom jag hem.
Min syster har praktik på ett ställe som heter yasuragi så mamma och jag fick åka dit och bada gratis tror jag.
När vi kom dit stod min syster i receptionen :) och vi fick en skåp nyckel och sen tofflor och en sån där "morgonrock" jag fick en baddräckt i stl 34/36 :D (överlycklig)
sen gick vi ner och bytte om och badade, bara mamma och jag eftersom att syster jobbade.
Det var riktigt trevligt man kunde bada utomhus också.
vi badade nästan i två timmar sen kl fem hade min jätte snälla syster  fixat så att jag och mamma kunde gå på sushiskola, vi fick göra lite sushi rullar och sen åt vi dom.
Kl kvart över sex så gick vi upp till syster och hämtade henne vi skulle äta middag där också.
Vi gick upp en trappa tror resturangen heter Tokyo en tre rättersmiddag, först en "aptitretare" bläckfisk med chili.
Förrätt fick jag jätte räkor, sen varmrätt anka med apelsinsås och till efterrätt blev det krämchoklad!
Det var riktigt gott, tack så jätte mycket världens bästa syster :D
Efter middagen åkte vi hem.

Antonio var vaken och vi satt och myste lite i soffan och jag kramade om honom och så plötsligt så spydde han PÅ MIG! uch jag tål vekligen inte spya så jag höll också på att spy men jag klarade mig.
Mina kläder blev helt ner spydda och halva soffan också.
Fick hoppa in i duchen med Antonio sen fick han lägga sig utan välling men han var så trött att han klarade sig.
Nu sover han och Isabel också, måste säga att jag tycker att min man varit duktig idag som klarade av båda barnen själv så länge.

Ska snart sova imorgon är det alla hjärtanss dag men det firar vi inte eftersom att vi har bröllopsdag på tisdag så firar vi då istället.
Nu ska jag snart gå och amma Isabel, tänkte på det idag när vi var borta att jag kanske ska börja med ersättning istället men jag tänkteom ganska snabbt, jag slutade ju amma Antonio ett tag när han var bebis men fy fan va dåligt ja mådde då, så jag började amma igen.
Nej så Isabel ska också få amma så länge hon vill, eller aa nästa iallafall :P
Dessutom skulle jag aldrig orka vakan mitt i natten och sätta mig och nappa henne, skulle somna, haha
Tur att det finns ersätting så min man kan nappa om jag är borta någon gång.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0