Godmorgon 8 februari


Jag är uppe med tuppen, Isabel råkade somna i min säng så hon fick sova med mig till kl 5 sen kunde jag inte somna och hon vakande och gnällde så jag ammade henne och la henne i sin säng.
Hon ville inye somna så vi låg och pratade lite sen blev hon trött så då fick hon ersättning och nu sover hon som en stock som vanligt :P
Det är ingen ide för mig att sova igen eftersom att Antonio snart ska upp och äta frukost innan dagis.

Igår var vi hemma hos mamma och hennes kille.
Min syster var där och en av mina alla kusiner och så min moster.
Vi fikade lite och till Antonios förtjusning bjöds det på glass ;) Han älskar glass.
Isabel sov för det mesta me hon börjar  bli mer och mer vaken.
Vi satt inte med så mycket eftersom att det är inte det lättaste att sitta still vid ett bord när man har två små barn.
Antonio vill så gärna gå upp för trappen och klappa på en "staty" hund som finns där.
Så man måste hålla lite koll, Isabel behövdes ammas och sen sova igen :)

Vi skulle igentligen inte stannat på middag men vi fick göra det iallafall,
gott var det :D Kycklig och pasta och någon apelsin sås.
Är det något i den här familjen vi älskar så är det KYCKLIG :D haha.
Pollo pollo pollo pllo pollo!!!

Haha någon som är trött, nej då hahhaha

Antonio kan räkan ordentligt till tre på spanska nu och försöker visa med fingrarna också :D


Idag ska jag till Mvc och fixa preventivmedel för alla er som vill veta hahahhaha,
nej men seriöst har verkligen ingen lust men det måste göras, inge flera barn på iallafall fem år.
Ska plugga klart och jobba minst ett år och sen vill jag ha ett till barn.
Vet att jag sa så innan jag blev gravid för andra gången men nu menar jag det verkligen.
Dessutom om vi väntar typ fem år så kommer jag endå inte vara så gammal bara lite :P
26 typ. Ser väldigt gammalt ut när jag skriver det, men då kan man ju tänka att Antonio är 8år!!
och Isabel är 6år!
Jisses :D

Nu belv det en massa blandad för jag är så trött att jag bara skirver massa :D
Hej så länge!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0