Frukost kl 13:45


Det är så skönt att kunna sova ut, jag vaknade för en halvtimme sen.
Antonio är på dagis.
Isabel var jätte gnällig inatt och ville inte sova tapade nappen helatiden.
Hon är nu nybadad och ligger och sover.
Så jag passar på att äta frukost, nybakat bröd från Ica och ett glas Oboy :D

Fick hem ett blad i dag om en visning här på samma gård som vi bor, och jag fattar vekligen inte hur dumma vi kunde vara som köpte den här lägenheten.
Den här lägenhetn är skrot om man kollar på dom andra.
Dessvärre tror jag inte att vi har råd att flytta till en fyra här.
Ska vi ha en fyra måste vi nog flytta längre ut.

Jaja nu ska jag äta klart sen får vi se vad jag ska gör :D


Kommentarer
Postat av: elena

Hej! VIlken fin blogg du har!!

Läs och kommentera gärna min om du har lust :)

Hur har din dag varit ?

Kram/ Elena

2010-02-05 @ 14:32:28
URL: http://elenapeyron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0