Familjen


Jag tycker riktigt synd om min man, älskar honom så mycket,
och jag hatar personen i fråga just för att h*o sårar honom så mycket.
Min älskling förtjänar så mycket bättre.
Önskar att jag kunde hjälpa honom men det kan ju tyvärr inte.

Vi skulle åkt till sös i dag med Isabel men det blev inte så, vi hittade ingen barnvakt, åt Antonio.
Ska ringa bvc i morgon innan, eftersom att det inte direkt är akut så kanske vi kan gå till bvc först.
Hon har börjat spy igen så det kanske är bäst att vi åker till akuten.
Min lilla plutt.
För er som inte fattar varför jag inte åker själv och måste ha min man med mig,
 så är det för att helt ärligt för att jag är rädd.
Rädd att det ska vara något allvarligt fel på henne, sen hon föddes och hon låg på sjukhus nästan en hel månad så har jag varit rädd, varje dag. Min lilla skutt, älskar henne så otroligt mycket.
Hon är så liten och sammtidigt har hon varit mer på sjukhus än jag har varit under mitt 20 åriga liv.
Nu kanske ni fattar.


Kommentarer
Postat av: Mother, Married & Twenty

Stackar sliten att behöva vara på sjukhus så mycket :/ Hoppas hon blir bättre snart, för det finns inget värre än att behöva vara orolig för sitt barn.

2010-02-02 @ 18:25:04
URL: http://mummyfied.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0