Ensam med ungarna

Jag "kastade" ut min man idag. Inte för alltid men just nu funkar det inte mellan oss.
Och jag fattar inte hur han tänker.
Får se när han får komma hem.

Jag och Isabel hämtade Antonio kl 2 och sen fick han åka pulka hem, vi stannade på gården och lekte i snön och så var Antonio jätte duktig och gungade på stora gungan.
Trodde inte han vågade men det kanske var för att det var snö nästan hela vägen upp till däcket :P
Min lilla snälla kille följde också med in utan gnäll skrik eller bråk :D
Vilket är väldigt ovanligt när han får gå själv.
Vi myste lite i vardagsrumet och Antonio fick faktiskt titta på tv medans han åt mellis och jag ammade Isabel.

Sen somnade Isabel som tur var så Antonio och jag fixade middag och det blrv amerikanska pannkakor.
Skulle natta honom vid 7, kanske lite tidigt, men det ville han inte.
Isabel var vaken just då så hon gnällde så då vara det bara att gå upp och amma henne så somnae hon.
Jag somnade i soffan medans vi kollade på tv och vakande lite då och då av att Antonio gick fram till mig och kröp under täket.
Vakande halv 10 av att Isabel skrek och då hade Antonio somnat i soffan brevid mig, så jag gav Isabel nappen och sen flyttade jag över Antonio till sängen så nu sover båda igen. skönt!

Ska kolla på 16 and pregnent nu på mtv.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0