Dumma jag

Har inte hunnit skriva idag.
Igår natt kollade jag på filmen 2012.
Jag tyckder den var riktigt riktigt hemsk och ja satt och stor grät igenom större delen av filem.
Fy fan va hemskt om det skulle hända på riktigt om det bara var jag och min man skule det inte spella någon roll men nu när vi har världens finaste barn så känns det extra jobbigt.
Även om jag inte riktigt tror att det kommer att hända.
Det gör det ju inte bättre att det var Mayaindianerna som räknat ut det,
eftersom att jag själv är Mayaindian så är det ju inte så kan jag ju inte påstå att dom var värsta "psykon" som bara hittar på :P

Nej inte tänka mer på sånt nu :)
Idag har jag och Antonio badat länge länge länge.
Han älskar verkligen att bada.
Efter det så klippte vi Antonio.
Det blev lite väl kort och nu ser han verkligen inte ut som en liten bebis längre.

Före med sitt vackra långahår.
 
Efter med sitt jätte korta hår :(

Fan varför klippte jag honom :S
Skulle iaffall vara längre!
Det är klart att han fortfarande är underbart söt men han ser ju som sagt inte lika liten ut nu.


Kommentarer
Postat av: bella

haha gud vilken liten sötnos:D

2010-02-08 @ 19:30:16
URL: http://bellahs.blogg.se/
Postat av: MariaKsk88 (från FL)

Han är skitsöt i kort hår! :D Långt också iofs haha... jag får alltid ångest när vi klipper vår Antonios hår ;)

2010-03-11 @ 16:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0