Alltid är det något

Jag har sovit hela dagen, fattar inte att jag blir så trött.
Isabel blir mer och mer vaken för varje dag, så det är jätte roligt.
Hon pratar lite och ler, hon tycker bäst om sin papi för han är mycket roligare :P
Mamma hämtade Antonio på dagis och sen hjälpte hon mig att fixa i badrummet, annars blir det alldrig fixat.
Men när något blir bra så är det klart något annat inte är bra, den här gången är det våran toa som läcker det blir en jävla pöl av vatten framför toa stolen helatiden, så mamma skulle prata med sin kille och se om han kan hjälpa oss, det är ju inte direkt trevligt.

Vi ska snart laga mat idag skulle vi göra någon slags fisk grej med potatis.
Sen ska jag antaligen natta Antonio, hoppas att det går bra ikväll igen.

Hej så länge


Kommentarer
Postat av: malin :)

fin blogg :)

2010-02-12 @ 20:14:55
URL: http://kristinehamnmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0