2 Februari 2010

Var vaken tills kl 6 i morse sen klarade jag inte mera, somnade med Isabel i sängen.
Vaknade kl 8 av det var någon som ringde på mobilen man jag orkade inte svara.
Gick upp kl 1 när min man sa att vi skulle till bvc och träffa doktorn.
Packade ner båda barnen i vagne och gick iväg.
Som tur  var är det inget fel på henne hon blir bara lite slö när hon inte äter så bra, han sa att om hon inte äter bättre tills i kväll så ska vi åka in till sös.
Hon ammade ganska bra nu så jag hoppas att hon inte spyr.
Fick hem dom tre hundra bilderna i dag, som igentligen bara skulle vara ca 150 =)
Har inte hunnit kolla på dom än, sen ett brev från kyrkan :D
Med datum och tid för dopet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0