Aja baja Anna!

Kameran som jag köpte är alltså en Nikon D3100 VR. Det var någpn som undrade :)
Men nu har jag tagit bort UV skyddet så nu blir det lite bättre bilder :)



Idag har jag gjort någon som jag absolut inte skulle fan!
Jag skulle åka till farsta utan at köpa något men fan jag kom hem med 8 kassar!!!
Lite var på rean men det var typ 10% av det jag köpte.
Jag tycker alltid att barne behöver en massa kläder och sen måste dom ju få lika mycket också men det är ju inte så lätt eftersom att det finns så mycket mindre fina kill kläder.
Allt har star wars på eller liknande och sånt gillar jag inte så det är jätte svårt at köpa kläder till Antonio.

Men för en gångs skulle köpte jag en hel del saker till mig själv :) duktigt tycker jag :)
Fanns ju inte mycket kvar i xs men lite hittade jag och ett par byxor på gina i stl 25 :D
Det jag inte hittade var ett par skor till Isabel alla var slut :(  och dom kommer ju inte få in fler vinterskor så jag vet inte riktigt var man kan kolla. Hittade ett par som Antnio har fast rosa :D jätte söta var dom men fanns bara i stl 22 :(

Dagens outfit
Antonio
Ull Tröja - Åhlens
Byxor - Cubus
Skor - Timberland

Ull tröjan fick han av sin papi igår och är hur mysig som helst :D

Isabel's dagens outfit
Super söt Klänning - Kappahl
Jätte sköna Strumpyxor - kappahl vintage stories

Mina fina :D Isabel ser lagom glad ut




Nu ska jag äta lite ha en trevlig kväll!

Puss :)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Nej så söta de är!



Sv. Hehe, jo det tror jag ocskå men det är en bra investering för de håller 1000 tvättar och ser fortfarande likadana ut, de krymper inte eller något. De är supersköna och går inte ens att gämföra med ett 299 kronors sett från H&M.

2010-12-29 @ 20:03:13
URL: http://jagrebeccamirjamkarin.blogg.se/
Postat av: Tina

Så söta syskon!!!!!!

2010-12-29 @ 20:45:43
Postat av: Sandra

jättesöt blogg. ställ gärna frågor på min frågestund! :D

2010-12-29 @ 21:05:46
URL: http://sandrz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0