Tack! :)

Jag är nog världens segaste person hehe jag fick en award av Jannika för typ 1½ månad sen. Tack!
Jag fick den för att hon tyckte jag var ball och för att skriver så kaxiga inlägg :D :P
Coolt tack så mycket, har inte tänkt på det men det kanske jag gör vad tycker ni?
Så här kommer 7 sanningar om mig, skickar inte vidare eftersom jag gjort det förr.



Sju sanningar om mig:
1.
Jag kan inte slösa pengar på mig själv :P bara på barnen
2. Jag älskar att köpa vagnar, har köpt 7 stycken hittills.
3. Är super rädd för att bli gravid igen, just för att bebisen kanske föds förtidigt igen.
4.Jag hatar när människor skriver tex att dom får "damp" på saker och ting eller att någon är cp osv människor som inte har diagnoser eller sjukdomar borde visa lite mera respekt tycker jag.
5. Jag är väldigt lätt retad :P 
6. Jag skulle jätte gärna blivit proffs kickboxare as coolt
7. Jag skulle lätt kunna bli en hemma fru, slippa jobba på ett jobb som man inte älskar till 100% vad är det för idee med det??


Kommentarer
Postat av: Jannika mamma till Jillian

HAHAHA hej seg?

2010-12-14 @ 16:18:48
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0