Snart över och en ny början

2010 är snart över :) har varit ett väldigt bra år med några små tråkiga saker.

Det som varit bra
2 år som gift & 2 år som mamma 1 år som två barns mamma :)
En resa till Gotland med barnen utan min man men med min mamma och syster.
Isabels dop
Massa shopping & en massa pengar!
Jag klarade teorin och uppkörningen på första försöket!
Hann tilloch med gå på systemet för första gången (idag var jag där)



Det som varit dåligt
Två gånger har Isabels behövts läggas in på sjukhus
Isabel fick rs viruset
Mormors bror dog


2010 har gått snabbt och har varit otroligt bra så jag hoppas att 2011 kan bli minst lika bra :D

10 januari börjar det nya året på riktigt
jag börjar skolan och en vecka senare 17 januari börjar bebis på dagis.
Känns otroligt konstigt att börja göra något "eget" på dagarna.
Har ju varit hemma sen sep 2007 så det blir verkligen en utmaning.



Mina fina!
Många tycker att Isabel är lik mig men hon är verkligen en blandning av både mig och min man
Antonio däremot är påpricken lik sin pappa, jag skojar inte vi var hemma hos svärmor ochtittade på en bild när C var 7 år och Antonio såg precis likadan ut, lite mer köt på benen men annars en kopia av sin pappa!
Frillan har han också från sin pappa lätt att se eftersom att jag har sprik rakt hår :)

Kommentarer
Postat av: Tina

Gulliga barn du har.

2010-12-31 @ 20:33:54
Postat av: elina

såå söta :D

2011-01-03 @ 00:16:42
URL: http://weelcometomylife.blogg.se/
Postat av: Fia

Vart kommer mössan ifrån??Har bara sett sån som till vuxen =)

2011-01-06 @ 22:58:43
URL: http://www.ensidaomallt.se/Sofsan/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0