ringa ringa ringa

Ont i magen det värsta jag vet är att ringa, men nu måste jag eftersom att min man inte är hemma och jag uch vill inte!!!
Ska ringa csn och försäkringskassan... dessutom har jag två små troll här hemma som är gnälliga.
Antonio saknar sin pappa så otroligt mycket, han säger att han vill ha sin pappa nu och att pappa ska natta honom och undrar hela tiden vart pappa är.


Men nej nu är det vara att ta tag i det man hatar mest och göra det för barnen skull :P utan pengar blir det ingen mat haha



Jag fick VG på skriftliga provet men bara G i svenska :) men jag är nöjd

Kommentarer
Postat av: sara - mamma till wilda

En till som har ångest för telefonsamtal hahaha

2010-12-27 @ 10:38:33
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0