Öppna förskolan för unga föräldrar

Hej hej hemskt mycket hej :)

Antonio har varit ledig från dagis och jag och barnen var på öppna förskolan från knart i 1 till kvart över 5.
Var trevligt tycker det är extra roligt på sångstunderna haha :P Den här gången var det väldigt många där men Antonio var med mer den här gången så det var roligt.
Barnens papi kom dit vid 4 så fikade vi lite var nämligen julfika där väldigt trevligt :)

På vägen hem gick vi in i en butik där dom hade jätte jätte mycket nudlar haha blev nudlar för 150kr så jäkla gott sen åkte vi raka vägen hem och kastade i barnen lite mat och nu ligger dom och sover.
Min man också han ska upp vid 5 och jobba, jag hoppas verkligen att jag kan träffa Maya i morgon men det händer på Antonio han är sorig och har lite gegg i ögat.
Hoppas att han blir bättre.


Min kamera är sönder det funkar inte att ta bilder, eller jo men det blir jätte suddiga :(
så här blev alla nästan alla bilderna

Kommentarer
Postat av: Jannika mamma till Jillian

Haha ja ibland bara somnar hon helt uppochner sådär.. hahahaha

2010-12-03 @ 07:41:53
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/
Postat av: Love Oliwers mamma

Hej!



Mcdonalds i sköndal bla. :)

och ett annat jobb

kram

2010-12-03 @ 08:04:52
URL: http://mommyatnineteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0