Livet rullar på!!!

Jag vet ärligt talat inte om jag är glad eller vad är jag...
Det känns som att allt går lite för bra.
Svenska A provet var jätte lätt man skulle bara skriva en berättelse om en vändpunkt i livet.
Igår fick jag veta att jag kommit i på utbildningen och idag fick jag veta att Isabel fått dagsplats på samma dagis som Isabel men på andra avdelningen.
Det var ju både bra och dåligt och sen börjar hon den 17 och jag skolan den 11.

Uch jag hatar det här, jag kan inte vara med på hennes inskolning och ni kanske förstår hur jävla jobbigt det är, inte nog med att jag tycker att hon är för liten nej nu får jag inte vara med på dagis heller OCH hon måste gå på en annan avdelning!

Så visst det är inte bara bra saker som händer! och nej jag är inte glad alls :( eller jo på ett sätt men endå inte...
Vad ska jag göra? finns det något jag kan göra?
Jag vet ju att Isabel kommer tycka att det är det bästa att ha med sin papi på inskolningen eftersom att hon är så pappig men i alla fall, det gör ju bara att jag vill vara med mera.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0