Just nu

Just nu känner jag mig som den där killen i taxi reklamem, eller ni vet han som sitter i garderoben från förra nyårsafton haha, vet inte vad reklamen är för men kanske vet vilken jag menar.
Att höra samma sak om och om igen i telefonen kan verkligen göra en galen :D haha

Att sitta i telefon kö är det värsta dom finns när man hatar att ringa, att behöva sitta och vänta vänta och vänta när man tagit det stora klivet att ens knappa in nr.

Sen kl 11 har jag försökt ringa till försäkringskassan men det har varit för mycket folk så man har inte ens fått en kö plats förens nu.

Men nu sitter jag i telefonen och väntar tjejen skulle försöka fixa det till mig hoppas att det funkar :)
sen är det bara csn kvar :)

ha det bra
puss på er!

Kommentarer
Postat av: Superblogs

Hej vill bara tipsa dig om ett bra sätt för att få nya besökare till sin blogg.. regga dig på Superblogs och lägg sedan in ikonen på din blogg, sen behöver du bara vänta på dina nya bloggläsare.. enkelt och smidigt

2010-12-27 @ 22:03:49
URL: http://superblogs.topplista.com
Postat av: JUNIGIRL

VAD söta kids du har! :)

2010-12-28 @ 00:23:54
URL: http://junigirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0