Julklapparna

Snart kommer mamma så ska vi hämta A på dagis och sen julpyssla.
Kom precis hem från farsta :P och jag skulle köpa en julklap till mamma men kom hem med betydligt mer haha till Antonio, Isabel och så klart en julklapp till svärmor.
MEN inget konstigt med det som ni vet älskar jag att slösa pengar, läste i metro att det är många som köper julklappar till sig själva haha det brukade jag göra så att jag visste att jag fick något jag verkligen ville ha men i år blir det andra bullar barnen är viktigast och dom ska ösas med julklappar!

Det senaste jag köpte till mig själv var en tv, eller kanske var datorn men saksamma var typ et år sen.
Nästa alla juklappar ligger under granen nu men inte dom jag nyss köpte men alla ska tas med när vi åker till mamma nu.

98% av alla julklapparna är till barne haha! :D
Ser ni min fina julgranskula som jag "gjort"? den med Antonio på?

Kommentarer
Postat av: bara bea

Hejsan :) God jul på dig! Kolla gärna in på min blogg :) Lämna gärna en kommentar efter dig, Ha en bra dag.

2010-12-22 @ 13:18:51
URL: http://beaaas.blogg.se/
Postat av: Jannika mamma till Jillian

Länkade dig i min blogg i ett inlägg = "bloggar jag läser.." hoppas d e ok:)

2010-12-22 @ 15:02:59
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/
Postat av: johanna

En blogg om sex, kärlek, tankar, mig och tips. Läs och följ gärna, du kommer inte att ångra dig! :)

2010-12-22 @ 21:16:22
URL: http://johannalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0