Julafton

Vi hade mega mysigt hos mamma, massa mat och massa julklappar.
Antonio blev glad för alla och båda barnen var så tålmodiga och duktiga hela kvällen.


Jag fick

en plånbok
en mobil
en systemkamera
photoshop
årskort på skansen
grejer till skolan
presentkort på zara


Mina julklappr än så länge :) men jag fotade bara dom roligaste :D men men men plånboken är mycket finare i verkligheten det är inte så stor skillna dpå dom bruna färgerna alltså :) från esprit är den.
Min mobil som vi igår "bytte" till en röd.
Min kamera :D + två presentkort från zara ett från mamma och ett från svärmor.

Min man fick ett xbox 360 slim av mig som han älsklar han har suttit som fast klistrad hela natten haha


Innan året tar slut ska det ingadlas

Systemkamera
photoshop
kinect till xbox
bilbarnstol
vinterskor
till Isabel :D

Bästa året på länge tror jag och jätte trevligt var det, Antonio fick dricka julmust och det kommer ju aldrig hända igen snckaom att ungen fick en sockerkick, nej läsk är inge vidare det.

En del av barnens julklappar hittade inte alla :)
första bilden är Isabels andra Antonios


Puss på er hoppas ni hade en jätte bra julafton och fick allt ni önskade er :D


god natt

Kommentarer
Postat av: Maya

Åh vilka bra grejor! :)

Vad kul att du fick en systemkamera, vilken ska du köpa?

2010-12-25 @ 09:44:08
URL: http://mayaindianen.blogg.se/
Postat av: sara - mamma till wilda

Vilken systemkamera blev det??

2010-12-25 @ 22:37:09
URL: http://saratilling.devote.se
Postat av: Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma

härligt med julklappar :)

2010-12-26 @ 21:31:22
URL: http://shiiitonge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0