Hej hopp

nu har jag lite tid över så där en kvart kanske innan jag måste hoppa in i duschen och sen bär det av till mammas kille som bor i bromma.
Snälla mamma kör oss så då slipper vi stressa så mycket.

Båda barnen sover och jag har nyss kollat in min nya kamera :D har ju inget att fota just nu (eftersom att dom små modellerna sover) men när dom vaknar blir det fota av haha

Isabel är så duktig jag tror att hennes stå på tå fas är över så snart kommer hon hon börja gå, det var nära till första steget i går :)
Hon har ju en månad på sig, känns lite lättare att låta henne gå på dagis om hon kan gå.

Bilder från julafton
Haha :D har ni sett för den delen att mina barn har brunt hår!!!
(från min man alltså)
Fast jag är ju värsta blekfisen om man kollar på dom andra.

Plutten fick en klocka som han är så jäkla stålt över han sover med det också :D



Märkte ni att det var 20- grader på kvällen på julafton helt sjukt kallt
Antonios overall var i bilen så jag satt på honom mammas tröja
lite stor men bättre än ingenting


Hoppas ni har ett fortsatt bra dag mer uppdatering i kväll om vi inte kommer hem försent tror vi sk aäta middag där borta.

puss!

Kommentarer
Postat av: M A T H I L D A - Babyfreeze

Hejsan! Gud vilken fin blogg du har! Och kul att läsa är den också! :) Hoppas du har ett riktigt bra och gott nytt år!

Ställ gärna frågor i min frågestund om du har lust! Kramar!

2010-12-26 @ 14:35:55
URL: http://babyfreeze.tk
Postat av: linnea

fin blogg!

följa varann via bloglovin?



hoppas du får en jätte trevlig söndag.

kram. :)

2010-12-26 @ 18:02:26
URL: http://privatelifes.blogg.se/
Postat av: Tina

Va mysigt ni verkade ha på julafton .

2010-12-26 @ 21:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0