Första pulka åkningen

Vi var uppe ganska tidigt i dag hela familjen.
Hade lovat Antonio att vi skulle åka pulka :) Att klä på två barn gick väldigt bra i dag nästan inget gnäll tänk va snälla dom kan vara :P
Antonio fick åka snowracer och Isabel vagnen och sen lite bebis pulka :)
Hon tyckte bara det var roligt när Antonio drog henne haha.
Vet inte hur länge vi var ute kanske inte så länge men det räckte för båda barnen behövde vila.
Iden här familjen betyder vila sova i ett antal timmar haha så vi vaknade vid halv 4 och min man gick och köpte pizza!
Gott har inte ätit det sen april typ :P



Mysigt med snö :)
Imorgon är det lucia firande på Antonios dags :) tyvärr jobbar min man igen så han missar det men jag och Bel ska dit kl kvar i 8 :P
Haha juste Antonio fick ju ett tärnljus i julstrumpan i dag men gissa vad :P den är redan sönder haha
Han har nog fått det från min att inte vara så försiktigt med sina saker :P eller nej förresten det är nog från både mig och min man.

Kommentarer
Postat av: tina

Vackra vinterbilder!!

2010-12-13 @ 00:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0