Dag 26 – Mina rädslor

som fobier?
eller vad jag är rädd ska hända?


Fobier kan vi ju börja med :)
Jag överann min största fobi för Antonios skulle, det var uppstoppade djur, jag har sen jag var liten varit sjukrädd för dom och har varken kunnar titta på bilder eller se dom på tv och när jag drömt mardrömmar om dom har jar aldrig kunnat somna om.
Men tack vare min prins så klarade jag besöket på naturhistoriska helt perfekt!

Höjder är inte min starka sida heller, smittat från mamma när jag var liten i barcelona med henne så fick hon typ panik när syrran var ute på en balkong högt uppe så då blev jag så klart också livrädd :P

Familjen är det absolut viktigaste i mitt liv, så jag är så klart rädd att det ska hända mina barn något eller min man, mamma, syster eller bror något.

:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0