Dag 24 – Det här får mig att gråta

Pinsamt haha men sen jag fick barn kan jag gråta för minsta lilla hehe typ när man kollar på film så händer det något med ett barn, djur, gammal eller en förälder då kan jag börja gråta haha min man tycker jag är as löjlig.

Jag kan börja gråta när någon av barnen gråter :P
eller när någon av dom gör något skit gulligt :D som igår när Antonio kom hem med en smällkaramell och ett god jul kort han gjort på dagis, då smället man ju så tårarna rinner haha!
Han hade klipps och klistrat så fint!
Eller som igår när Antonio kollade på min dator på Aladdin och så tog den slut så sa han att han ville kolla på mera och så skulle han skriva in det på Youtube och så säker han A,L A,D :D så jävla duktig han är!
Jag låter ju as löjlig men så är det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0