Dag 23 – Det här får mig att må bättre

Jag har hoppat över en del dagar som ni kanske ser :)
Det som gör mig glad är när man vaknar pigg, jag är verkligen inte morgon människa så att vakna pigg får mig att må bättre.
Mår man dåligt så hjälper alltid ett skratt från barnen eller en kram eller att bara se en bild på mina bebisar :D
När det är städat då mår man bra :P
När man har planer för dagen och inte bara sitter hemma och degar.
När man kan somna på natten då mår man verkligen bra så man slipper ligga vaken i flera timmar.
När roliga saker händer och man slipper tänka på dåliga saker haha
Shoppa får mig att må bättre men bara en liten stund hehe

Ja det var några av sakerna som får mig att må bättre :D

Vad får er att må bättre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0