Dag 20 – Den här månaden

Den här månaden har varit bra tycker jag :) fast nu har det ju bara gått 11 dagar men det har varit 11 bra dagar :)
Lite tråkigt att min man jobbar men det är ju bra med extra pengar :D
Så Jag och barnen kommer väl vara ensamma ganska mycket tills säsongen är över.
Sen fick vi ju en jätte bra överasskning häromdagen så det gjorde ju bara det som var bra ännu bättre  :D :D :D :D

Bättre bli det väl :D
snart är det jul som ska bli så mysigt med en massa julklappar till barnen, lite problem med hur man ska dela upp alla. Allt är så bra men dom bästa måste dom ju få på julafton.
Ska vara till Julstrumpan, julafton och dagen efter då vi ska till min svärmor och fira.
Men min man kommer få den absolut bästa bästaste julklappen han kommer älska den, mamma syrran kommer bli galna hahah!

Slös månad har det varit, kollade igenom alla kvittona bara dom senaste dagarna oj oj oj :D


Jag har lust att åka iväg på nyår :P men jag är ganska säker på att min man inte vill det men vi får se annars kommer det inte hända så mycket mer den här månaden som jag vet.
Men man vet ju aldrig ibland kommer ju ju glada överraskningar.


Juste får inte glömma på fredag ska jag skriva svenska a prov :S en av dom mindre roliga sakerna!
Sen hoppas jag verkligen att jag får veta redan nu i december om jag kommer in på utbildningen i Januari!
Annars kommer det inte funka, har ingen anning om när jag får reda på om Isabel får en plats på Antonios dagis.
Funkar ju inte om jag får veta att jag kommer in på utbildningen en vecka innan den börjar så har Isabel ingen dagisplats eller om Isabel får dagis plats så kommer jag inte in på utbildningen.

Blir galen!
:D

Kommentarer
Postat av: Jannika mamma till Jillian

Ja fy fan.. grät helt allvarligt..:(

2010-12-12 @ 09:34:13
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/
Postat av: marina

Låter som att du är gravid :) kan de vara så ? hihi

2010-12-12 @ 11:50:43
URL: http://myworldiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0