Dag 15 – Mina drömmar

Drömmar? Riktiga drömmar? som när man sover eller drömmar drömmar?

Båda får det bli.
Mina sov drömmar brukar vara om sjuka grejer, minns typ inget bara att dom alltid är konstiga.
Den drömmen jag minns bäst var när jag väntade Isabel men jag visste inte att hon var en tjej, jag drömde om att jag födde en flicka och att allt var väldigt dramatiskt när hon föddes i drömmen det var en massa doktorer och annat folk där.
Lite läskigt med tanke på att det var väldigt likt när Isabel verkligen föddes :)
När jag väntade Antonio så drömde jag att det var en pojke så det är lite coolt att det jag drömde båda gångerna verkligen stämde.

Vad jag drömmer om, just nu är min dröm att komma på vad jag verkligen vill jobba med och jag ska komma på något som jag verkligen verkligen vill och som man kan jobba länge som.
Jag hoppas ju att jag ska komma in på undersköterska utbildningen men att jobba som det i flera år är nog inget jag vill, 18 tusen i månaden tycker jag är för lite.
Självklart drömmer jag om att vi ska ut och resa mycket med barnen och att vi alltid kommer finnas här båda två för dom.
Att barnen absolut aldrig behöver gå igenom det jag och min man gått igenom är nog det viktigaste för mig.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

sv. pappa äger ett filmföretag och mamma är chef över ett läkarföretag över norden och några länder till =)

2010-12-07 @ 15:25:00
URL: http://jagrebeccamirjamkarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0