Dag 12 – I min handväska

Ja i min handväska.
Handväska är ju inte det smidigaste att ha när man har barn, eller jag har en handväska från friis & company som avnänds som skötväska.
Själv tycker jag att skötväskor är otroligt fula finns nog inte ens en som jag tycker är fin :P
Vad som finns i den var det jag skulle berätta om ja.

Olika beroende på om båda barnen är med men vanligtvis.

1, Handsprit eftersom att hissar är så otroligt äckliga.
2. Blöjor
3. Våtservetter.
4. Välling tetra pack
5. Nappflaska
6. Majskrokar eller riskakor
7. Plånbok, jävligt osmart

Det är vad som brukar finnas i min väska :)




Kommentarer
Postat av: Maya

Det var en vinröd som jag såg på expert.. Olivia skrev ner namnet på den men jag kommer ihåg vad den hette... ska dit imorgon och köpa den eller på måndag.. det beror på om jag hinner imorgon eller inte.. den kostade 1299:- och den hade 12 mpx.. ska ju bara ha den till att ta bloggbilder med så det räcker för mig + att jag får ett minneskort och en kameraväska på köpet. Perfekt + att den får plats i min björnborg handväska också hehe ;)

2010-12-04 @ 22:24:30
URL: http://mayaindianen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0