40,9

Min stora skatt har jätte hög feber går från 38,5 till 40,9 hela tiden, alvedon hjälper inte mycket tyvärr och jag tycker så synd om honom :( han tycker det är jätte jobbigt.
Det skär i mitt hjärta att se honom ha så mycket feber och inte kunna hjälpa honom alls.
Hans papi är ute och handlar massa massa glass så jag hoppas att det kan hjälpa.
Blir han inte bättre i morgon åker jag nog in med honom då har han haft upp till 40.9 i tre dagar.

igår jobbade min man 11 timmar så jag kunde uppdatera på hela dagen.
natten har varit jätte jobbig Antonio har vaknat jätte många gånger.


Isabel och jag ska ta en tur till farsta och köpa lite julklapps papper och några sista julklappar.

ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Tina

Hoppas att din lilla skatt blir frisk och kry snart jobbigt när dom små blir sjuka.

2010-12-04 @ 10:36:24
Postat av: Nina, mamma till Hugo & tvillingarna Max & Vincent

Gud vilka söta barn du har!

Stackarn får krya på sig!!

kram

2010-12-04 @ 18:27:34
URL: http://ninawikizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0