22.15

Antonio har sovit sen kl 13.00, hans feber är lite lite bättre men att han kan sova så här länge tycker jag visar på att han inte är så bra i alla fall.
Klart att han har vaknat några gången men han lyckas ju somna om igen.

Det blev ingen farsta i dag jag sov från 1 till 4 och det stängde vid 5 så jag orkade inte :P
Får bli i morgon om jag hinner, min man ska iväg och köpa ännu mera julklappar till barnen :P och sen kanske jag får något också hehe.

Ska ta tag i att sälja lite kläder (bebis) och sånna saker eftersom att det börjar bli lite fullt här hemma.
Dessutom om vi får flera barn vill vi ju köpa nya saker :P

Ha en trevlig kväll :D

Kommentarer
Postat av: Tessan

Hej Anna, ja det är en väldigt enkel kamera, kompaktkamera. Men tar himla bra bilder. Den kostade 1900:- å det är en Nikon L110.

Kram

2010-12-05 @ 09:34:38
URL: http://tessilooo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0