20:00

Börjar victoria secret fashion show 2010 på tv3 :D ska bli skit roligt att kolla på :)

Har provat mina nya kläder i dag och jag var nöjd med allt utom en kjol jag klöpte på H&M vet inte om den bara satt jätte konstigt för att det ska se ut så eller för att jag har för breda höfter :P haha får byta till en stl störrre och se om den blir bra.
Byxorna satt inte åt så mycket men jag orkar inte byta till en stl mindre :P
Antonio sover i dag i sin nya tröja han blev jätte glad han älskar Gustav och Musse så det var perfetk så klart haha

Bilder kommer senare ikväll sitter vid min dator nu så jag orkar inte fixa det.

Hoppas ni får en jätte trevlig kväll och det är bara lite mer än 28 timmar kvar på de här året!
Imorgon kommer nyårs löften, brukar inte ha det men nu känns det som att det behövs :)

Puss!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0