04:29

Vart kan man köpa plastgranar? orkar inte åka till kungenskurva ska det inte finnas typ på Åhlens :)
Vi hade planer på att köpa en riktig gran men det kanske inte är så smart med tanke på att Isabel kryper.

Imorgon ska jag till farsta och kolla runt lite har ingen annat för mig :)
Antonios natt i går var skit jobbig han vaknade vid halv 2 och så somnade han inte om förrens 5. och vi gick upp vid halv 7 och han var så jäkla ledsen och trött.
Snowracern var med och kan ju säga att det var skit tungt att fra den och köra vagnen med en hand i hög snö :P
haha en gubbe sa att jag kommer bli värsta ur mamman eller något sånt efter jag dragit upp ungarna för en backe haha!

kl är snart 5 och jag kan inte sova :( men jag ska försöka så man orkar upp imorgon
god natt

Kommentarer
Postat av: Jannika mamma till Jillian

vi köpte får på rusta:)

2010-12-14 @ 09:06:22
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/
Postat av: Tina

Plastgranar brukar dom sälja i stormarknader t.ex Ica maxi ellerCoop Forum men du kan säkert hitta en på Åhlens i Farsta dom bör ju ha sånt.Hoppas att ni hittar en gran någonstans.

2010-12-14 @ 09:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0