Skönt att bara kunna ta det lungt!!

Hej hej nu har jag tid att blogga eller igentligen inte skulle behöva plugga både teori och skol arbete eftersom att skolan började i tisdags så nu är det för mycket att göra.
Måste verkligen plugga teori men senast på måndag måste första uppgiften vara inlämnad till skolan och nu när dte är helg är det svårt att väla såna saker före barnen.


Svärmor är på väg hit på besök så det är bara jag och Bel som är här nu dom andra hämta henne vid tåget.
Sen åker svärmor och mamma hem tillsamans mamma skulle på konsert så då blir familjen ensama här ett tag mysigt!
Bel är så duktig hon sitter jätte bra förutom när Lima går förbi då vänder hon på sig så att hon välter.
Krypet är igång lite hon tar upp rumpan sen ner med rumpan och upp med överkroppen så om hon bara förstår att hon ska ha upp allt så klarar hon ju det :D
Fast hon kan "krypa" med hjälp av att bara ta upp rumpan också.
Snurra runt och ta sig fram på något annat konstigt sätt klara hon också :P


Antonio älskar att vara här, han springer runt som en galning vill kolla på korna kolla på sniglar busa med Lima.
Antonio och jag var uppe på vinden och hittade mina "gammla" leksaker som han nu får ta över och några av mina favorit böker också.

Synd att jag missar så mycket tid med mina små!


Kommentarer
Postat av: Tina

Söta bilder på dina små barn.

2010-08-07 @ 18:06:10
Postat av: linn

riktigt fin bild på din header!:)

hur gjorde du den? :)

kram!

2010-08-07 @ 19:49:02
URL: http://linnottosson.devote.se
Postat av: Tradedoubler.

Hei så fin blogg du har!

Kanskje du vil tjene penger på bloggen din ?

Om du vil det så kan du gå innpå denne siden: http://clk.tradedoubler.com/click?p=88&a=1848137&g=117278

så registrerer du deg også kan du velge hvilket program du vil annonsere for også er du igang med å tjene penger!. Jeg har allerede i dag tjent over 500,- så bli med du og, jeg låver du ikke kommer til å angre. !

(du kan og trykke på navnet mitt for å komme til siden)

- Lykke til.

Postat av: Emilie

underbart söta ungar!

2010-08-07 @ 23:12:41
URL: http://emjc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0