23 Aug. 2010

Va roligt att så många följer min blogg via bloglovin! :D

Just nu känns det inte så roligt att köra efter dagens lektion så tappade jag lusten han påpekade en del små fel och när jag kom hem och övningskörde med mamma skulle jag föröka fickparkera men det gick inte alls.
Folk här gör som galningar ingen respekt för högerregeln eller hastighetsgränserna och man känner sig verkligen stressad när man kör 70 på en 70 väg eftersom att alla måste köra om hela tiden och verkligen ligger bak och pressar.
Nej uch inge roligt alls dessutom är jag förkyld så jag funderar på om det ens är någon ide att köra upp på onsdag.

Nej nu ska vi inte vara sånna men jag är lite besviken på mig själv delvis för att jag inte riktigt vågar köra som man ska sen att jag gick och blev sjuk just nu!

Alltså fatta om det kommer att vara så här hela livet så fort ungarna blir sjuka blir jag också det jag kommer ju aldrig kunna ha ett jobb då.
Fattar inte varför alltid Jag blir smittad!

Nej nu ska jag kolla på film sen sova godnatt!



Juste snälla någon som vet om den ena är bättre än den andra??
Det är Carena easy och carena lieback lux!

Kommentarer
Postat av: Majda

Nu har jag röstat på dig på ung mamma röstningen! Kram

2010-08-25 @ 00:59:09
URL: http://meandmyprince.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0