Bloggpris



Tack så mycket Jamila för awarden :D

Får man denna award så ska man skriva 7 saker om sig själv och sen skicka vidare till 7 andra bloggare.

1. Jag hatar romantiska filmer tycker dom oftast är ur löjliga.
2. När jag var liten trodde jag att det spökade i våran lägenhet på söder (tror jag fortfarande)
3. Jag har fobi för Grodor, Fåglar och uppstoppade djur.
4. Jag har verkligen satt press på mig själv att jag ska klara att få körkortet på första försöket annars kommer jag bli grymt besviken på mig själv.
5. Jag älskar Pachanga och Daddy Yankee, Musiken alltså!
6. Älskar att köpa onödiga saker till ungarna.
7. Älskar namnet Lillyana!

Jag ger awards till Maya , Denise, Marina, Lorena och Matilda aa det vara bara dom som jag kom på :)




Kommentarer
Postat av: Amanda

kolla min blogg! :)

2010-08-19 @ 22:34:12
URL: http://maandiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0