Solen

skiner ute men vi sitter inne jag är arg stressad ledsen och irriterad.
Imorgon är det teoriprov och Antonios dagis är stängst så det är ju lagom lätt att plugga när han är på Isabel som en igel hon hoppade hoppgungan och han höll på att putta och slå.

Några gubbar skulle komma hit och fixa ventilerna men nej då dom dök inte upp och nu när jag skulle fixa bilder till bloggen så hittar jag inte min kamera!
Fan alltså det här är verkligen min dag.

Nej nu är lunchen slut och nu är det bara att börja plugga igen! JAAA!!! :D

Bjuder på två gammla bilder men cool Antonio och en MINI Isabel!


Kommentarer
Postat av: lll

va sööta :D

2010-08-19 @ 17:17:19
URL: http://llalabeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0