Nej nu är det bestämt

Jag ska inte köpa en systemkamera!
Herre Gud finns så mycket annat roligt att köpa haha.
Som kläder till ungarna och när vi kommer hem ska vi åka till Ikea och gå direkt till barnavdelningen.
Det ska inhandlas ett litet bord och stolat till Antonio och kanske en barnspis.
Sen såg jag också att dom fått in massa leksaksmat i tyg och hund med tillbehör hur sött som hels men det kanske inte Antonio tycker vi får se.


Idag är det fredag och igentligen kunde jag varit på körskolan men jag hade inga körlektioner i dag och jag känner att jag är ganska säker på teorin och nu bara för att jag säger det kommer det nog gå åt skogen :P

Tydligen har jag kört för lite hemma så nu på söndag får jag tre extra lektioner för annars skulle jag inte få vara med och köra halkan som är nu på måndag.

Men jag har kört fram och tillbaka till flen och katerineholm från landet alltså :P
det går riktigt bra bättre och bättre för varje gång.
Så när vi kommer hem får vi öva på att backa runt gathörn och lite stadskörning.

Har beställt en exta lektion den 23 också två dagar innan uppkörningen så jag måste klara det här!
:D

Min man har åkt hem och syster kom hit igårkväll.
Lite tjafs har det blivit redan men det är lungt men jag blir galen på mamma när hon blir arg på mig när jag blir arg på Lima när hon morrar åt Antonio när han kommer nära när hon äter.


Allt det här gulliga vill jag köpa :D

Nu ska Antonio snart sova ha en trevlig kväll!!!

Kommentarer
Postat av: Tanja

Hej! Jag har röstat 5 poäng på dina skor på nelly.se. Hoppas du vill röst apå mina! Länk finns på bloggen.

2010-08-14 @ 11:14:20
URL: http://tanjaselma.blogg.se/
Postat av: Ebba

Fin blogg! :)

2010-08-14 @ 15:48:37
URL: http://bissmanebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0