Morgon morgon

Godmorgon alla glada :D

Jag och Bel är förkylda hon har varit gnällig hela natten och har haft jätte jobbigt hoppas verkligen att det inte blir som dom andra gångerna hon varit sjuk att vi behöver åka till akuten!
Fast det är lite lättare nu när hon är större att se vad som är fel.

Senast kvart i 11 ska jag åka härifrån om jag ska hinna med mitt tåg till flen.
Vet inte om jag ska försöka flytta min uppkörning kaske inte är så bra att köra när man är förkyld eller?

Nu blir det att ducha och fixa till sig lite :D
Juste köpte nya byxor i går från Cubus i storlek 32! Fast dom kanske har lite konstga storlekar inte vet jag :P
Alla mina andra byxor är stora som hus.

Hoppas ni har en jätte bra dag!
och skriv gärna en kommentar!


Kommentarer
Postat av: Mother, Married & Twenty

svar: Jo absolut, det var det jag menade med att man bör välja partner med omsorg. Men vissa tjejer får höra sådant även om de varit tillsammans med killen i flera år och det tycker jag är lite märkligt. :)

2010-08-23 @ 15:32:12
URL: http://mummyfied.blogg.se/
Postat av: Anonym

så söta barn...

2010-08-23 @ 22:57:50
URL: http://eiiimma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0