Min lilla skrutt!

Jag har försökt att förbereda Antonio att han ska börja på dagis när vi kom hem och du funkade jätte bra han var jätte glad över det och nu på morgonen var han också pigg på det.
Direkt när vi kom till dagis började han gnälla men till slut fick jag in honom och Bel och jag lekte lite med honom när vi skulle gå ville Antonio följa med och man såg på honom hur ledsen han böev munnen blev mer och mer ledsen och när fröken tog upp honom började han gråta :(

Ingen höjdare! verkligen inte jag skyndade mig ut för jag började också nästan gråta det värsta som finns är när mins skruttar är ledsena och igentligen har jag tänkt att Antonio vbara ska gå på dagis varannan dag.
Men idag och i morgon måste han gå för jag måste verkligen plugga till teoriprovet på fredag.

Men om mindre än en timme ska jag hämta honom igen så det blir bara en kort dag han får vila hema känner inte att det är värt att tvinga honom att vara på dagis om han blir så ledsen.

Har i alla fall kunnat göra två prov men med typ tusen avbrott Bel vägrar att sova och telefonen har ringt en miljongånger.

Juste igår var det år sen jag och min man gifte oss!

Ska försöka vila en pytte stund innan vi ska hämta skrutt på dagis lovar att det blir bättre uppdatering och mycket mera bilder från och med i dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0