Jaha nu

känns det här lagom roligt.
Teorin går bättre nu kan typ alla frågor på dator utantill men bara för att det går bra så går inte körningen bra.
Hade en annan lärare i dag som tyckte att jag var bättre än förväntat vad nu det ska betyda och sen att jag var för feg och körde för sakta.
Han jag kört med innan har hela tiden sagt att det är ingen fara att du kör sakta det är bra att vara säker osv osv så det andra killen sa idag att jag kanske behöver köpa några exta lektioner!

Så nu är stakars mamma på väg hit till landet igen hon åkte hem till stan efter hon hämtat mig.
Mamma har ånat en automat växlad och den får jag inte övningsköra med så han hämtar sin egen.
Då kanske jag hinner ävningsköra lite här också så slipper jag extra lektioner.

Ungarna är arga på mig i bilen så fort jag sätter mig böir det gnäll och som jag sagt förut så gnäller dom ästan aldrig annars.
Dom blir arga på två sec och jag får inte natta Antonio bara papi men han vill inte sitta i sin stol och äta utan då vill han sitta i mitt knä så helt hatad är jag inte som tur är. :P

Slänger in två dagens fråga också :D
Svara gärna ni med.

Hur ser relationen ut till personen som du valde att skaffa barn med i dag?

Ja samma som innan ungarna föddes vi är gifta och har varit det i hela 2½år!
Tiden flyger iväg!

Tycker du att det är rätt att kvinnor som inte har en partner istället kan kan välja att få barn genom  provrörsbefruktning?

Nej det tycker jag inte är rätt som jag sagt förut tycker jag att alla barn har rätt till en pappa jag tycket inte att man ska få välja på det sättet att barnet inte ska ha en pappa.
Tycker inte heller att ensamstående ska få adoptera.
Som sagt jag tycker alla barn har rätt till en pappa så länge dom inte har skdat mamman på något sätt eller super och knarkar och håller på.



Blir inga bilder idag klockan är för mycket och jag måste nu springa iväg och ducha och sen sova om jag ska orka med 4 körlektioner i morgon.

Ha en bra dag i morgon!

Kommentarer
Postat av: Miku

Just då trodde jag någon annan var pappan så det var självklart för mej att behålla.

2010-08-10 @ 23:06:30
URL: http://miku-san.babyblogg.se
Postat av: M

Det är inte alltid lätt det där med körkortet. Jag fick också höra olika då jag hade en annan körlärare.



Sv: Ja, det är verkligen roligt att få en liten igen:).

Tack så mycket:).

2010-08-10 @ 23:20:29
Postat av: Linda - En Vimsig Mamma

OKi härligt att höra!! JO da lite halv kraslig är man väl, men jag hoppas på bättring snart!

Fin blogg!! Lycka till i tävlingen! kram

2010-08-10 @ 23:55:32
URL: http://holen666.blogg.se/
Postat av: Jannika

Sv. Känns helt sjukt overkligt, det känns som att det typ.. aldrig kommer hända!! man bara väntar å väntar:P:P



haha isf är d fan lattemammorna på östermalm!!:P

2010-08-11 @ 08:17:05
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/
Postat av: Tina

Bra kämpat med körkortet!!!!!

2010-08-11 @ 19:22:26
Postat av: Jessie - 23 år & mamma till Jacob 2,5 år

va tråkigt att du får ta extra körlektioner.. men se det som positivt då är du BOMB SÄKER när du har tagit körkort att du faktikst KAN köra & inte bara för att klara testerna :) Förstår vad du menar det där om man ska skaffa barn om man är ensamstående men samtidigt vet man inte vad det går igenom i livet som GÖR att dom inte vill ha en man runt omkring sig.. en våldtäkt kanske?.. men man vill ha barn ändå. Hade jag till ex. varit över 35 & min biologiska klocka hade tickat & ingen man har jag så hade jag velat skaffa barn innan det försent.. hade inte du? Sen är man kanske gammal & grå & inga barn har man... jag vet inte det är så mycket kring det... svårt att välja .. men jag förstår precis vad du menar med det & jag håller till en vis del med dig.. men & andra sidan så är inte allt svart på vit...

2010-08-13 @ 11:20:04
URL: http://passionfrukt.blogg.se/
Postat av: Kjekkasen Lasse

Jag har Norge vs Sverige tävling. Kanske Norge slår Sverige på detta. Vem tror du är bäst?



http://onyx.blogg.no/1281568462_norge_vs_sverige.html

2010-08-13 @ 15:27:04
URL: http://onyx.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0