21 Augusti 2010

Hej hej lovade bättre uppdatering men det gick ju inte så bra :P
Men jag ska verkligen försöka.

Dagen har varit lyckad jag, mamma och Bel åkte och hälsade på Maya med familj och jag körde hela vägen dit gick jätte bra mamma stressar med lite bara men annars så.
Det var treligt att träffa Maya men det blev ett kort besök och på hem vägen så höll vi på att bli påkörda (nästan) för jag åkte fel i en rondell mamma sa att jag skulle åka höger men jag tänkte inte på att det var två filer så jag råkade köra in i den vänstra INTE bra men det gick bra som TUR var!
Herre gud kan inte fatta att jag inte tänkte på det.

Antonio har feber och lite förkyld han är ganska gnällig och jag vill bara pussa och krama men jag vill inte blis sjuk nu efter onsdag kan jag vara sjuk resten av året :D

Måste bara göra en liten uppdatering om vad ungarna kan alltid roligt att minnas när dom blir större.

Isabel
Kan sitta.
Kan stå själv om hon lutar sin rygg mot mina ben.
Älskar mat äter burkar upp till 6mån (eftersom att vi nyss börjat med mat)
Har två tänder.
Kan klappa händerna.
Kan skaka på huvudet när man frågar henne saker.
Kan säga mamma och pappa (kanske inte medvetet).
Älskar att hoppa hopp gunga.
Kan ta sig fram på golvet hon kan dra sig lite fram och så snurrar hon runt när hon ligger på mage alltså i en cirkel.
Härmar när Antonio slår i bordet klappar händerna och skriker och sparkar med fötterna när dom sitter i vagnen.
upp med runpan eller överkroppen när hon ligger på golvet.

Antonio
(Självklart kan man mycker mera men jag tar det som är nytt)
Kan 4ords meningar
Kan stå på händer, han klättrar med fötterna mot en väg
Kan cykla på sin trehjuling
Kan klättra på hela våran lilla klätter ställning på gården
Älskar risgrynsgröt
Kan sjunga "En helt ny värld"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0