Tråk


Okej det här är det fjärde inlägget jag försöker skriva dom andra försvann och ett lyckades Antonio ta bort.

Hela familjen är sjuka och vi har absolut inget att göra så då finns det ju inte mycket att skriva om heller.
Alltå får ni ursäkta att det blir lite tråkigt här i bloggen just nu.

Nu är kl halv 9 och jag hann inte skriva klart innan vi skulle äta middag.
Antonio nattas nu och Isabel vaknade nyss.

Nu tog batterierna på kameran slut också så det blir inga bilder ikväll.

Blää, aja ska kolla på tv innan jag ska sova ha en trevlig kväll.


Kommentarer
Postat av: S,S,S&S

Skulle du vara snäll o rösta på mitt bidrag



http://www.libero.se/Default.aspx?id=1995&contributionId=245287



Tack i förhand

2010-04-20 @ 22:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0