17 April, 2010


Jag har precis nattat Antonio och jag kan ärligt talat inte fatta att han kunde somna.
Först försökte jag läsa för honom men efter två rader började jag hosta och så höll det på så två rader host host sen två rader till osv så till slut fick min man ta över och sen gick han.
Jag låg brevid och hostade som en galning men Antonio somnade efter fem tio min i alla fall.

Så nu sitter jag här i soffan och väntar på att min tee ska svalna.
Mitt absoluta favorit tee är

Det är bara för gott!


Dom senaste nätterna har Isabel sovit jätte dåligt hon har gnällt och inte velat sova,
 så min man har nästan inte fått sova alls men det blir nog bättre hon kanske har en till växt period. 


Idag har i alla fall mamma varit här och gick ut på en promenad med Antonio.
Jätte snällt så han får komma ut lite också, dom handlade på bageriet här så fikade vi när dom kom hem.

Jag har försökt städa lite och min man har sökt jobb hela dagen, hoppas verkligen att han hittar något snart.

Först låg Antonio jätte fint på Isabels mage men när jag tog fram kameran började han fjanta sig :D
Pluttan ser ju lagon glad ut :P


Bilder från idag, tänkte lägga upp massa fler (säger man så?)
men det är något konstigt för internet går jätte segt.

Lima, finaste vovven i världen!

Lill pluttan, hon är fortfarande lite sjuk så hon har inte varit så glad idag.

Antonio vill så klart hålla i Limas koppel


Kommentarer
Postat av: Oda

Te er godt!

2010-04-18 @ 12:12:15
URL: http://odamich.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0