Tränat i dag :D

Jag är helt slut men det har varit en trevlig dag.
Min man ióch jag gick och tränade i alla fall och det gick bra, orkade kanske inte så mycket men det var en bra start och Isabel klarade barnpassningen bra som vanligt :D
Vart man än går så får man komentarer om hennes frisyr,
antigen är det OJ va mycket hår hon har eller Oj villken cool frisyr hon har :P
Vi träffade också en pappa vars dotter går på samma dagis som Antonio, trodde man inte när man går och tränar så där.
Lunch blev det i ringen, kycklig sallad med pasta gick in på H&M en snabbis och hittade äntligen en svart pike tröja till Antonio och en mössa men det visade sig vara för liten fast den var tre till sex år.






Dagens outfit
Mössa - H&M
Jacka - Kappahl
Tjock tröja - Kappahl
Snickar byxor - H&M


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Fin blogg!

Du verkar vara en tjej som gillar snygga kläder, mode och trender. Jag har ett jätte bra tips på en modesida på nätet som du kan registera dig på, få poäng och sedan välja gratis kläder.

Adressen är:

http://ads.frossle.com/click/19118-10400-12286/

Ha det bra! =)

2010-04-27 @ 12:00:13
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0