Så skönt

Antonio lämnades kvart över 9 på dagis, sen gick vi hem och packade kläder.
Sen bar det av till Hornstull och F&S :D
Vi mötte upp Maya där och så tränade vi på gymet medans Minoo och Isabel var på barnpassning.
Min man var också med och tränade, en timme blev det och det gick riktigt bra.
Trodde att jag skulle vara död efter en kvart men jah klarade hela timmen. 
Det var riktigt skönt att äntligen få träna så ikväll ska jag prata med mamma om kort och se om hon vill betala lite.

Efter träningen så åkte jag och min man till skanstull och åt luch, jag åt en kyckligsallad.
Sen blev kl så mycket att vi bara han gå in på din sko och där hittade jag ett par jätte snygga skor som jag ville köpa men dom kostade 500 så det fick jag inte för min man.
Men ska nog köpa dom i morgon, hihi.

Vi åkte till Antonios dagis och där berättade dom att Antonio hade varit jätte stolt över sin katten gustav tröja :D Han berättade för alla att han hade fått den av mig.

Nu är vi hemma och Antonio har börjat räkna nu, än så länge kan han bara räkna till två fast på spanska. Men han är jätte duktig.

Nu ska jag bara ta det lungt kanske ska göra en sak senare i dag får se :)
Hej så länge

Kommentarer
Postat av: Suzette

Vilka söta barn :)

2010-04-08 @ 16:47:53
URL: http://suzette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0