Ny kväll

Hej igår kom vi tillbaka sent så blev ingen uppdatering, båda ungarna sov i samma rum och det gick jätte bra.
Antonio vaknade inte förens halv 9 så vi fick sova riktigt bra hoppas att det går bra i natt med.

Vi åkte som sagt och träffade min gudmor i går som jag inte träffat på typ ett år, hon har ett hus här med två andra tanter äldre damer eller vad man nu säger :P
Dom hade bakat bullar, gissa vem som proppade i sig :D
Hon och hennes vänninor hade precis komit hem från en tur från Guatemala.
så hon hade så klart med sig fina presenter till mig.

Det gulligaste var två ljus, som hon hade köpt utanför en kyrka.
Man köper dom om någon man känner eller man själv precis fått barn så går man in i kyrkan och tänder dom för barnen.
Jätte gulliga.
Förökte ta bilder av dom på datorn men det funkade inte, ni får se i morgon är jag kommit hem.
Lånar ju mammas 3 bredband och det är riktigt segt :)
Ha det bra så länge hej! :D


Kommentarer
Postat av: Felizia

Fin blogg =)! Kolla gärna in på min: http://feliziaeskilsson.blogg.se

2010-04-05 @ 15:38:27
URL: http://feliziaeskilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0