Måndagsmorgon


Sitter här och äter lite frukost och min man är och lämmnar Antonio på dagis.
När han kommer hem ska vi göra oss iordning och sen åka och träna på hornstull med Maya.
Har fortfarande ont i ryggen men det är mycket bättre.
Efter vi tränat ska vi åka till Fridhemsplan och hämta ut det sista paketet blöjor.

Det blev en ganska sen kväll igår för jag kollade på en film som heter Never Back down,
den var helt okej, lite töntig :P


Tänkte på en sak, båda gångerna jag varit gravid så har jag tyckt att jag har haft en jätte stor magen och alla har sagt oj vilken liten och söy mage du har.
Så nu kollade jag på sista mag bilden som är tagen 8 dagar före Isabel föddes.
Kanske inte så stor :P
men så ´föddes ju hon i vecka 33+0 och vägde bara 1790g och var 44cm.


Ska försöka hitta en bild där jag väntade Antnio också.
Men nu ska jag göra mig iordning hej så länge.


Kommentarer
Postat av: Ann Lively

Så søt header! Bra blogg, ha en fin dag videre :-)

2010-04-12 @ 10:02:58
URL: http://www.annliv.blogg.no
Postat av: cattan

Hej!! Fin sida :)

Gillar du smycken?

På min blogg kan du se mina designade smycken, bra pris och jätte härliga till våren och sommaren :)

passa på nu innan det är vinter igen!! hehe



kram

2010-04-12 @ 15:42:25
URL: http://cattans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0