Inte bra.

Jaha det här var inte bra, vi gick och vilade vid tre och skulle vila till fyra.
Men ingen av oss satte kl så när jag vaknade av en slump så var kl 8,
inte bra alls.
Antonio behöver äta lite innan han ska sova så han lär ju inte somna förrens sent i kväll.

Imorgon är det mamma träff men jag vet inte om jag kan gå, jag mår mycket bättre så vi får se hur det bli i morgon.
Beror på hur ungarna mår.

Min man sprang precis iväg för att handla hoppas att han hinner han har 10min på sig.
Han skulle handla ersättning til Isabel, hon får nästan bara det nu och jag känner mig lite besviken på att ja inte har så mycket mjölk kvar, att jag bara kunde amma henne i fem månader.
Men men det kanske blir bättre hoppas.

Antonio sitter här brevid mig med sin älskade mimmi :D
Plutten busar




Lillan igår.

Igen mera ppdatering idag eftersom att kl är så mycket om Barnen måste sova snart.
Hoppas ni har haft en bra dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0